lilla julafton

jag mamma, syster och mormor har ätit skaldjursplateu ikväll. och druckit champagne till. jag vill kräkas. jag kan inte somna för jag är så mätt. jag är ju dessutom typ allergisk mot vitt vin och champagne, så jag mår illa på grund av det också. förmodligen mest det. det är i alla fall lätt värt det. vi hade väldigt trevligt. vi delade ut julklappar till varandra, vi som inte ska ses på julafton eller på min födelsedag. mamma fick en middag på le rouge av mig. jag hade gjort en fint kort till det. mormor fick tre fina tvålar från lush. en till varje badrum. jag fick en tröja som mormor har stickat och en sjal som passade till. av mamma fick jag den finaste presenten jag kunde fått. en kamera. min kamera. min nya bebis. jag ska fota sönder paris. jag älskar min mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback