sånt nedrans bök det ska vara då

jag trodde det skulle bli så kreativt och bra från dag 1 när jag skulle plugga. men nej, det är sånt knas med allt känns det som. det börjar med att jag får feber och ligger och yrar framför teven i två dagar. det ingick inte i mina planer. sen går det inte att registrera sig på byggnadstekniken och läraren svarar inte i telefonen. piss. där har jag i alla fall lyckats få tag på böckerna från biblioteket. på juridiken har jag inte lyckats få tag på en enda bok än. alla är utlånade på biblioteket med en kö på typ 20 pers på varje bok. tur att man har en fot inne på ett företag där näst intill alla sitter på de här böckerna hemma. och tur att blocket finns. och ur att man får pengar imorgon. sen måste jag även hem till pappa och fixa office-paketet, för den lilla fejk-varianten jag har på min dator fungerar inge vidare. fixafixaotrixa


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad smart du ser ut..kan du inte göra en såndär åt mig så jag får se hur jag passar i såna glajjer

2009-01-22 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback